Om AR Trafikskola

Välkommen till AR Trafikskola i Motala!

Telefonnummer : 0768-101065

Vår målsättning är att våra elever får sitt körkort snabbt, effektivt och till ett rimligt pris.

Tillsammans med dig lägger vi upp din utbildning utifrån dina önskemål och förutsättningar. Du kan välja att ta en intensivutbildning, eller att gå på körlektioner i den takt du önskar. Oavsett vad du väljer eller hur du lägger upp din utbildning så får du med AR Trafikskola AB en prisvärd utbildning som håller mycket hög kvalitet.

AR Trafikskola är en modern trafikskola i Motala, baserad i fräscha och välutrustade lokaler. Vi använder oss av den senaste tekniken inom trafikutbildning för att underlätta för dig som elev. Vår devis är att körkort ska gå snabbt och enkelt att ta, men alltid innefatta det som behövs för säker och trygg körning.

Just nu tillhandahåller vi på
AR Trafikskola undervisning för följande körkort:

BE
Moped klass 1 & 2

Vårt integritetslöfte till dig (gällande GDPR lagen 180525)

Vi vill vara öppna med hur vi använder dina personuppgifter i utbildningen hos oss på Ar Trafikskola:

De kommer att användas i syfte med att boka förarprov samt rapportera in genomförda utbildningar som innefattar den behörighet du väljer.
Så fort du har genomgått din utbildning så kommer dem att raderas från vårat system.

Vi vill gärna att du kontaktar oss om det inte är okej att vi anväder dina uppgifter samt om du har frågor gällande detta.

Våra lokaler

Vi vill att våra lokaler skall vara så bekväma som möjligt att vistas i, både dig och vår egen personal.

Vi tror mycket på att fräsch arbets- och skolmiljö förbättrar både din inlärningsförmåga och hjälper dig att uppfatta själva utbildningen som en mycket trivsam upplevelse.

Välkomna!

Samarbetspartners

SKOBES BIL
Bilverkstad i Flen, Katrineholm, Tranås, Motala och Nyköping.
www.skobes.se

KÖRKORTSPORTALEN
Allt om att ta körkort. En heltäckande körkortswebbplats med bland annat sammanfattning av körkortsteorin, forum och körkortsfrågor.
www.korkortonline.se

REX RUMSUTHYRNING
Boka ditt boende här till ett förmånligt pris under din intensivkurs!
www.rexmotala.se